Garantie en klachten

 

1  Geretourneerde artikelen worden steeds grondig geïnspecteerd en vergeleken met het fotografisch materiaal daterend van voor de verzending. Er wordt een onderscheid gemaakt tussen het retourneren van artikelen waarmee de consument niet tevreden is enerzijds (zie 2) en het retourneren van foute leveringen anderzijds (3).

 

2.  Indien u niet tevreden bent met de geleverde artikelen is het mogelijk om ze te retourneren. Het retourneren is slechts mogelijk indien CUMULATIEF is voldaan aan volgende voorwaarden:

  • Retourneren dient steeds te gebeuren binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst van het artikel;
  • Het etiket of prijskaartje is nog steeds bevestigd aan het artikel;
  • Artikelen die door uzelf werden beschadigd of vuil gemaakt, worden niet geaccepteerd;
  • Het is slechts mogelijk om gepaste artikelen te retourneren. Gedragen of gebruikte artikelen komen niet in aanmerking;
  • Het artikel dient te worden opgestuurd met de originele pakbon.

 

4.  Alleen wanneer geretourneerde artikelen voldoen aan bovenstaande voorwaarden komen zij in aanmerking voor een correcte retourzending. Indien wij bevestigen dat het gaat om een beschadigd of fout artikel zullen het bedrag van aankoop en de verzendingskosten worden teruggestort op het rekeningnummer van de consument.

5.  De kosten van retour worden volledig gedragen door de consument. Indien bij de ontvangst van een geretourneerd artikel echter wordt vastgesteld dat het daadwerkelijk gaat om een beschadigd of verkeerd artikel zullen de kosten van retour aan de consument worden terugbetaald.